Great Trials!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu Great Trials!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu

Great Trials!!

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg suzan

29 November 2009 | Oeganda, Kampala

Namens ons hele gezin wil ik iedereen bedanken voor de hartverwarmende reacties!!

Wij hebben nog steeds uw gebed nodig om over een aantal dingen met ons gezin heen te komen. Bid alstublieft voor kracht, rust en gezondheid.

Helaas is ook onze hond Timon deze week overleden. Voor de kinderen zijn er veel vragen. Bid alstublieft dat wij ze goed begeleiden bij deze gebeurtenissen.

Bid alstublieft ook voor een aantal van onze vrienden in Uganda die moeilijke tijden voor de deur hebben staan.

En bid voor Angelina. Een meisje dat in een bevriend weeshuis is gekomen en die er net zo aan toe is als Pauline.

James is een mooi boek uit de bijbel waar wij op dit moment samen met ons gezin en vrienden veel kracht uit halen. Hier een aantal verzen uit James.

James 5.16 (Jacobus)

Therefore confess your sins to each other and pray for each other so that you may be healed. The prayer of a righteous man is powerful and effective.

James 1.2-5

Consider it pure joy, my brothers, whenever you face trials of many kinds, 3because you know that the testing of your faith develops perseverance. 4Perseverance must finish its work so that you may be mature and complete, not lacking anything. 5If any of you lacks wisdom, he should ask God, who gives generously to all without finding fault, and it will be given to him.

Nogmaals bedankt!!

• 29 November 2009 - 17:26

Nella Van Der Jagt:

Lieve Susan,
    Houd moed en alle goede gedachten, gebeden van je bevriende mensen zullen je goed doen.
    Nella

• 29 November 2009 - 22:36

Sjac:

Jeemieneee ... verdriet met al die verhalen... ben ziek geweest en nu dan maar even een berichtje terug... hier brand het kaarsje voor al jou kindertjes daar...oneerlijk , pauline, waarom... zo jong nog en nog een leven voor te gaan en nu, bah, is er dan niks wat dat kan voorkomen...het zal daar natuurlijk heel moeilijk zijn met medicijnen en andere hulpmiddelen voor genezing...en toch moet je een kindje afgeven ... oneerlijk...en dan nu weer het hondje, het beestje wat voor jullie kinderen zo leuk en gezellig is en een afleiding voor hun...ook zo oneerlijk..was het ziek geworden?...normaal bid ik nooit, en je snapt wel waarom, als ze iets afnemen waar je zielsveel van houd en ook nog een leven voor zich had, dan weet je het wel...maar voor jou kindertjes bid ik, en steek ik hier een kaarsje aan...zeker te weten..ik wens je veel sterkte toe en houd moed, ooit word het beloont, zeker te weten...groetjes Sjac XxX

• 30 November 2009 - 20:50

Cora:

Hoi Suzan,

Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

Groetjes,
    Cora

• 30 November 2009 - 21:16

Wilma:

Vaak denk ik aan pauline.Heel veel kracht toe gewenst.
    Liefs Wilma