Leuk nieuwtje!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu Leuk nieuwtje!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu

Leuk nieuwtje!!

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg suzan

05 Januari 2010 | Oeganda, Kampala

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal een ontzettend gelukkig nieuwjaar wensen.

Morgen is het alweer een jaar geleden dat Home Sweet Home zijn deuren heeft geopend. 2009 was een geweldig jaar en wij hopen dat we dit in 2010 door kunnen zetten.

In mijn vorige berichtje schreef ik dat er een nieuwtje op stapel lag en dat ik dat het volgende berichtje wel zou vertellen.

Oke hier komt ie dan!!

Ik heb niet alleen mijn geluk maar ook mijn liefde in Oeganda gevonden.

Sinds een tijd heb ik een relatie met een hele lieve jongen. Zijn naam is Otim Joel Zenon.

We hebben elkaar in de kerk leren kennen. Hij zingt in het worship team in de kerk en ik bracht hem vaak naar huis nadat de kerk afgelopen was. En zo is het balletje gaan rollen.

Hij is 25 jaar oud, woont in ons oude huis in Njeru, werkt als boekhouder en worship leider bij een retreat centre, In zijn vrije tijd zit hij in een rap-band en zingt hij in de kerk. Zijn familie woont in de hoofdstad Kampala.

We hebben de afgelopen feestdagen samen gevierd en dat was erg fijn!!
Het klikt heel erg goed tussen hem en de kinderen en het is geweldig om een man in huis te hebben voor ze!!

Foto's spreken meer dan woorden dus hier zijn een aantal foto's van ons samen van de afgelopen tijd!!

Veel liefs Suzan






  • 05 Januari 2010 - 07:27

    Debbie:

    Suus

    Wat een ontzettend leuk nieuws!
    Geniet lekker van elkaar, want zo saampjes is toch wel erg gezellig :-)

    xx

  • 05 Januari 2010 - 07:33

    Hetty:

    Lieve Suzan,
    Ziet er goed uit: gefeliciteerd! Ontzettend leuk voor je! De beste wensen voor een gezond en gelukkig 2010, voor jou en Otim, Famke en al jullie kinderen!
    Liefs van Hetty

  • 05 Januari 2010 - 07:36

    Dorien:

    Hoi Suzan, vind het echt geweldig dat je zo gelukkig bent! Je straalt helemaal! Super! Dit is voor jou een goed begin van het nieuwe jaar, geniet maar lekker van elkaar!

    Liefs Dorien

  • 05 Januari 2010 - 08:36

    Ilse:

    Nou Suus, nu iedereen 't mag weten wil ik jullie nogmaals heel veel geluk toewensen!! Ben super blij voor je! Tot de volgende keer weer ;) x

  • 05 Januari 2010 - 17:09

    Sjac:

    ZO zie je maar ... in zo'n ver land lopen ook nog lieve mensen op zoek naar lieve mensen uit holland hahah... hij ziet er heel leuk uit, en hij is wel groot he....volgens mij op de foto's te zien...wel keiiii leukkkk voor jullie saampjes en asl het nog kllikt met de kinders, wat kun je nog meer verwachten... Heeellll veeellll succes met elkaar en nog veel geluk en ik hoop dat het nog lang mag duren ... Kei goed XxX Sjac XxX

  • 05 Januari 2010 - 19:46

    Cora:

    Hi Suzan,

    Wat een leuk nieuwtje!! Lieve foto's ook van jullie 2, leuke man om te zien hoor!! :D Geniet maar lekker met z'n tweetjes! Gelukkig maar dat het ook zo goed klikt tussen hem en de kinderen.

    Liefs,
    Cora

  • 05 Januari 2010 - 21:49

    Wilma:

    Proficiat met de verkering .
    Voor iedereen veel geluk gezondheid en liefde

  • 06 Januari 2010 - 12:02

    Nella:

    Hoi Suzan,
    geweldig leuk nieuws. Proficiat. Dat het maar een heel goed jaar mag worden voor jullie allemaal.
    Nella

  • 08 Januari 2010 - 09:47

    Rosalie:

    Wat een knapperds zo samen!!

    x roos

  • 26 Januari 2010 - 14:50

    Christine:

    Aaaah!!!
    Khad niet anders verwacht!
    Superleuk:-)
    Gefeliciteerd!

    Liefs chrissie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

suzan

Ik ga een jaar vrijwilligerswerk in Uganda doen. 2005 en 2006/07 Sep 2008 weer terug voor 2 maanden en in Juli 2009 ga ik naar oeganda Emigreren.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 85623

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: