Wist je dat: - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu Wist je dat: - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu

Wist je dat:

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg suzan

30 Juli 2009 | Oeganda, Kampala

De laatste tijd:

Wist je dat:

- Het de laatste tijd heel stressvol is geweest?
- Dat ik Oeganda heel leuk vind maar gek wordt van de corruptie en papierwerk?
- Dat we ons nu als officiele NGO aan het registreren zijn?
- Zodat Mercy haar papieren kan krijgen om eventueel voor een operatie naar het buitenlang kan.
- De dokter in Nederland een MRI scan van Mercy wil maar dat we die nu niet in Oeganda kunnen maken omdat er geen contrastvloeistof in het land is?
- Roos en Vanessa hier nu al 3 weken zijn en dat dat heel gezellig is en dat de kinderen ook gek op ze zijn.
- Dat onze familie nu complee is.
- Ik onze familiefoto hieronder zal plaatsen.
- Ik op dit moment met 11 van mijn kinderen een film aan het kijken ben op mijn bed.
- Dat dat heel gezellig is.
- Dat we al onze eerste drie kinderen al meer dan 6 maanden hebben.
- Dat ik niet meer zonder ze zou kunnen leven.
- Dat veel van onze vrienden het land uit zijn voor de zomer.
-We nu ook twee honden en een kat hebben.
- de kinderen helemaal verliefd zijn op Nala (onze kat)
- Dat de honden in hun peuterpubertijd zitten en heel vervelend kunnen zijn.
- Maar ook wel erg lief.
- We nu elke maaltijd met ongeveer 20 mensen eten.
- We hier echt grote pannen voor nodig hebben.
- Dat mensen in Oeganda eigenlijk geen kruiden in hun eten eten.
- Dat onze kinderen al heter (pittiger) kunnen eten dan ik.
- Dat we in September met home-schooling beginnen.
- we hier heel blij mee zijn om allelei redenen.
- Hun nieuwe leraar Milton heet.
- Het klaslokaal bijna klaar is.
-Dat we voortaan twee maaltijden met brood eten.
- He tlievelingseten van veel van onze kinderen, Rijst met kool en ananas is.
- De kinderen een paar weken geleden heel ondeugend waren en Roos en vanessa goed aan het uitproberen waren maar dat het nu weer heel goed gaat.
- Dat ik hoop dat al het papierwerk snel afgelopen is zodat ik weer meer aandacht aan de kinderen kan besteden.
- Ik nu het ontbijt ga klaarzetten en maken voor al mijn kinders.
- het hier nu winter is en dat wij het vaak koud hebben. (20 graden)


groetjes Suzan









  • 30 Juli 2009 - 12:27

    Sjac:

    Dat is een heel verhaal weer, en toen ik het aan het lezen was...dacht ik, kon ik daar maar naartoe, al die kinderen...heerlijk om dat te zien en dat ze allemaal hartstikke gelukkig zijn nu...met jullie. En met 11 kinderen tv kijken lijkt me wel druk, of is het dan zo spannend dat ze allemaal stil zijn hahahha...en een hond en kat daar hebben de kinderen wel een afleiding van...leukkkkk...en dan dat spinnen van de kat nala zullen ze wel leuk vinden...en minder het blaffen van de hond..of valt dat wel mee... ze hebben het wel gezellig zo te zien op de foto's, leuke foto's...een hele familie bij elkaar... groetjes en tot laters maar weer.... XxX Sjac XxX

  • 01 Augustus 2009 - 16:00

    Wilma:

    Ja, een familie met veel liefde maar ook met heel veel zorgen.Geniet van de kinderen en alle andere leuke dingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

suzan

Ik ga een jaar vrijwilligerswerk in Uganda doen. 2005 en 2006/07 Sep 2008 weer terug voor 2 maanden en in Juli 2009 ga ik naar oeganda Emigreren.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 85619

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: