De dag dat mijn naam Suzan Otim werd!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu De dag dat mijn naam Suzan Otim werd!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu

De dag dat mijn naam Suzan Otim werd!!

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg suzan

06 Augustus 2010 | Oeganda, Kampala

Op dit moment geen lang verhaal over de mooiste dag van mijn leven want wij zijn veelste veel aan het genieten van wat relaxte tijd samen maar wel een aantal foto's zodat jullie deze mooie dag ook kunnen aanschouwen.

Liefs Suzan Otim

  • 06 Augustus 2010 - 11:41

    Dorien:

    Wow Suzan, wat een mooie foto samen met je man (is even wennen vind je niet?) en schoonfamilie! Ik hoop dat jullie een super geweldige dag hebben gehad.

    x dorien

    ps heb je mijn kaartje gehad?

  • 06 Augustus 2010 - 11:46

    Dorien:

    Ow...vorige reactie was bedoel voor de foto samen met je schoonfamilie. Tenminste ik denk dat het je schoonfamilie is!

    De foto's zijn erg mooi! Jullie stralen helmaal! Als je een keertje tijd hebt stuur je me dan een mailtje, ben benieuwd naar je verhalen van jullie geweldige dag.

    Vind je het niet wennen als ze zeggen je man? Ik vond dat in het begin zo vreemd. Maar ja...went vanzelf haha!

    Kuss Dorien

  • 06 Augustus 2010 - 20:08

    Nella Van Der Jagt:

    Hoi Suzan,

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Een lang en gelukkig leven toegewenst.
    Geweldig mooie foto's.
    Heel veel geluk samen!
    Nella

  • 07 Augustus 2010 - 07:58

    Jacolien:

    Ohhh Suus wat zien jullie er prachtig en zo ontzettend gelukkig uit! Ik ben zo blij voor jullie! Liefs Jacolien

  • 07 Augustus 2010 - 08:39

    Ilse:

    Lieve Suus,
    Mooi om een kleine glimp van jullie dag hier te hebben kunnen zien! Morgen gaan we op vakantie (italië), even onze zinnen verzetten, heb ik nu wel even behoefte aan. Gisteren was een heftige maar hele mooie dag, 't meisje heeft een geweldig afscheid gehad!! De 20e aug. zijn we weer terug dan hebben we weer live contact ;) (22e ben ik jarig he! :P) xxx

  • 07 Augustus 2010 - 10:30

    Wilma:

    Mooi zeg, een schitterend paar zijn jullie. De aller beste geluk wensen voor de toekomst.
    Dag Dhr.en Mevr.Otim.

  • 07 Augustus 2010 - 16:32

    Wil Van Spanje:

    Wat een mooi paar geweldig en wat zien de kinderen er mooi uit.
    Meneer en Mevrouw Otim ik wens jullie heel veel geluk

  • 10 Augustus 2010 - 11:05

    Steffie:

    Wow, die foto's zeggen meer dan woorden kunnen uitdrukken. Wat zie jij er prachtig uit zeg!!!!!

    Al het geluk in de wereld is er je gewenst en ik hoop dat je geniet van de eerste dagen als pas getrouwd stel.

    Veel liefde en geluk gewenst, groetjes van Steffie

  • 10 Augustus 2010 - 17:57

    Cora:

    Hoi Suzan,

    Nog van harte gefeliciteerd! Ik had al wat foto's op Facebook bekeken. Wat een ontzettend leuke foto's ook hier op je website, die met alle kinderen is ook erg schattig, leuk zo allemaal in dezelfde kleur kleding :) Ze waren wel erg trots dat papa en mama gingen trouwen zeker?

    Nou heeeeel veel geluk samen!

    Liefs,
    Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

suzan

Ik ga een jaar vrijwilligerswerk in Uganda doen. 2005 en 2006/07 Sep 2008 weer terug voor 2 maanden en in Juli 2009 ga ik naar oeganda Emigreren.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 85625

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: