Verloofd!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu Verloofd!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van suzan hertog - WaarBenJij.nu

Verloofd!!!

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg suzan

15 Maart 2010 | Oeganda, Kampala

Hallo allemaal,

Ik heb de eer om jullie een geweldig nieuwtje te vertellen.

Afgelopen maandag heeft Zenon mij ten huwelijk gevraagd en ik heb Ja gezegd!!

Ik ben verloofd!!

Het huwelijk gaat op 31 July plaats vinden!!

Zenon heeft me op een hele speciale manier gevraagd en heeft twee suprise party's georganiseerd!! Al mijn vrienden in Jinja wisten het al voordat ik het wist!! Hij heeft me gevraagd toen we alleen waren!! daarna vroeg hij of ik mee uit eten ging en daar kwam ineens iedereen te voorschijn springen om ons te feliciteren.

Dit weekend had hij weer een supriseparty georganiseerd bij zijn familie in Kampala. Daar zeiden ze in hun speech dat we moesten oefenen voor de trouwerij en moesten we samen een cake aansnijden en moesten we voor iedereen dansen.

ook dat was een erg leuke dag!!

Zenon heeft het ook in de kerk verteld tijdens een dienst. Het was geweldig om de reactie van iedereen te zien. Iedereen begon te klappen, te dansen en op z'n afrikaans te joelen.

Al met al een week waarin ik niet op kan houden met lachen!!

Er is nu een wereld van Oegandese huwelijke voor me open gegaan!!

Want wat doen we op de oegansese manier en wat op de nederlandse manier. Doen we een introductie, waarin Zenon als gebaar een bruidschat betaald en toestemming vraagt?

Gaan we weddingmeetings hebben waarbij iedereen bij elkaar komt om te besprken hoe de bruiloft gaat worden, wie wat doet en hoe alles betaald wordt?

Ik ben er al wel uit het is veel werk om een bruiloft te regelen!!

De foto's spreken weer boekdelen!!

Dit zijn foto's van allerbij de suprise party's die Zenon heeft geregeld!!

Liefs Suzan




  • 15 Maart 2010 - 09:58

    Louis Storms:

    Hallo Suzan,
    Ik las jouw aangekondigde verloving. Alvast van harte proficiat en veel geluk toegewenst.
    vriendelijke groet,
    Louis
    p.s. groeten van velen uit Diomage-land

  • 15 Maart 2010 - 19:36

    Sjac:

    WOWIEEEEEEEEEE Wie zou dat nog ooit gedacht hebben... ik niet ahhahahah....jij wel?... das uniek zo, een lieve jongen 'toevallig'daar zo ver ontmoeten en dan al zo vlug weten wat je wil...heerlijk...en trouwen is dan ook eniggggggggggg.... heerlijk om te horen hoe gelukkig je bent... jij komt er wel daar...en dan samen met Zenon ook... en jullie hebben al een stel kindertjes en een leuk huis hahahah...dat komt wel goed.... ik wens jullie daarom heelllll veelllll geluk en liefde en plezier met en bij elkaar....dat je samen leuke tijden tegemoet gaat... VAN HARTE GEFELICITEERD...en een dikke kussss XxX

  • 15 Maart 2010 - 19:40

    Sjac:

    Oh ja ... ik heb even de foto's bekeken.... mooie foto's van het bekend maken...en de surpriseparty... leuk ook met de taart...lekker oefenen hahaha... met véél taart eten... klasse gedaan Zenon , was echt een verrassing denk ik... groetjes vanuit Nederland XxX Sjac XxX

  • 16 Maart 2010 - 06:07

    Suzan:

    foto's bij het volgende verhaaltje.

    Prongelijk twee keer op de site gekomen

  • 17 Maart 2010 - 20:21

    Sabine:

    Hé wat leuk Suzan, Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwplannen. Veel plezier met de voorbereidingen!!!
    Groetjes Sabine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

suzan

Ik ga een jaar vrijwilligerswerk in Uganda doen. 2005 en 2006/07 Sep 2008 weer terug voor 2 maanden en in Juli 2009 ga ik naar oeganda Emigreren.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 85526

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: